Pagina's

maandag 29 juli 2013

Karien43 Stampin'Up mini pakket




Hallo Allemaal

Ik heb al een paar keer de vraag gehad.
Verkoop je ook producten van Stampin’Up in kleine hoeveelheden.

Ik ben hier over gaan nadenken en heb het volgende bedacht:

Karien43 Stampin’Up mini pakket
In dit pakket  bied ik jullie Stampin’Up producten aan in kleine hoeveelheden

 Ik heb het volgende pakket samengesteld:
·         2 vel A4 Whisper White
·         2 vel A4 Baked Brown
·         2 vel A4 Coastal Cabana
·         2 vel A4 Crisp Cantaloupe
·         2 vel A4 Pistachio Pudding
·         2 vel A4 Strawberry Sluch
·         10 vel 15x30cm In Color Designer Series Paper Stacks 2013-2015
·         Stempelset: Papillon Potpourri in clear
·         Pons: Elegant Butterfly
·         Tekst Stempelset: For You in clear
·         2x Classic Stampin’Pad ,kleur naar keuze
·         1x Stampin Write Marker, kleur naar keuze (alleen de markers die los te koop zijn)




Dit complete pakket bied ik je aan voor 75 euro excl verzendkosten

Wil je het pakket bij mij bestellen of heb je nog vragen stuur mij dan een mailtje naar Karien43@ziggo.nl

Ik heb nog een leuke aanbieding:
Bestel je dit pakket (evt met andere producten) voor 15 augustus 2013 dan zijn de verzendkosten GRATIS

Nog een fijne avond
Groetjes Karien


Geen opmerkingen: