Pagina's

donderdag 25 september 2014

Liftkaart

Hallo Alemaal

Welkom Marieke en Irene,als nieuwe volgers van mijn blog

De Lift Challenge heeft een hele leuke kaart om te liften:



Ik heb er een kerstkaartje van gemaakt en er volgen vast meer kaartjes van deze liftkaart.


Ik zeg het niet snel van mijzelf maar ik vind het een heel mooi kaartje geworden,Een kaartje waar ik zelf nooit zou zijn opgekomen maar dankzij het liften wel.Super leuk om te doen.



Nog een fijne dag,
Groetjes Karien


6 opmerkingen:

Marieke zei

Wat een leukerd! Ik merk dat ik de liftchallenge een beetje voor mijzelf heb uitgeschoven kan nog niet echt op een idee komen.

Liefs,
Marieke

Irene zei

Een heel leuke en originele lift Karien!
Mijn aantal volgers is wel opgelopen maar ik zie je koppie er niet bij....Blogger-raadseltje??

xx Irene

Marjan zei

Zo!! Deze heb ik even vergroot, een heel aparte maar wel erg gave lift! Ik houd daarvan, je eigen draai eraan geven. Die van jou is strak, erg mooie kleuren en dat hert i.p.v. ...mooi! Beetje bling... :) leuk! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Jane zei

Wat leuk gedaan met het hert.

Groetjes Jane

Nadine zei

Bedankt voor je enthousiasme over de liftchallenge, mooi gedaan. Het hert is een echte eyecather, leuk!

Connie Leman zei

Héél leuk gedaan !! En mooie kleuren ook ! Ik ben alvast benieuwd naar je volgende creaties !