Pagina's

woensdag 9 november 2016

Verjaardags candy



 Hallo Allemaal

13 December ben ik jarig en nu lijkt het mij heel leuk om zelfgemaakte verjaardags kaartjes/creaties te mogen ontvangen.

Ik geef daarom deze candy weg:


Hoe kun je deze candy winnen:

·         Stuur mij voor 13 december een creatie of een kaart
·         Als je een blog hebt plaats mijn candy met link in de zijkant op jouw blog

Voor mijn adres kan je me mailen op: karien43@ziggo.nl

Ik hoop natuurlijk op veel mooie kaartjes

Op zaterdag 17 december maak ik de winnaar van deze candy bekend


Groetjes Karien

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Karien,
wat een leuk candy zeg! Verjaardagspost is altijd leuk, dus ik ga je een kaartje sturen.
Ik zal je mailen voor je adres. Ik heb hem op mijn blog gezet en doe graag mee!
GerJanne

Petra L zei

Wat leuk! Ik ga jou ook een verjaardagskaart sturen en stuur nu een mail voor je adres ;-)
Candy komt daarna op mijn blog.

Lieve groet, Petra

Je@net zei

Wat een leuk idee, Karien!

Nancy Soetaert zei

ik mail je dit weekend!
Nancy

Rosina zei

Heel leuk dat je een candy weg gaat geven omdat je jarig bent....Ik stuur je dadelijk een mail om je adres te vragen en stuuur je een leuke verjaardagskaartje ...
groetjes Rosina