Pagina's

donderdag 29 juni 2017

Gefeliciteerd

Hallo Allemaal
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik had beloofd om nog meer kaartjes te laten zien dus bij deze
Ik zag bij cards en scrap de uitdaging: Maak je eigen achtergrond met met bijvoorbeeld waterverf, stempelen of embossen.


En daar past dit kaartje goed bij, mijn eigen achtergrond gemaakt ik zat helemaal onder de inkt hihi maar was wel leuk om zoiets te maken
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden

Nog een hele fijne avond,

Groetjes Karien  

5 opmerkingen:

Trijntje zei

Leuk Karien. Groeten Trijntje

Hermien zei

Mooi kaartje Karien, ook bij knutsels en kadootjes loopt nog een challenge waar je met dit kaartje aan mee kan doen!

Groetjes Hermien

KarinsArtScrap zei

wat een mooie vrolijke kaart Karien
Gr Karin

Danielle zei

Gelukkig zit er ook inkt op je kaartje ;-) Ik heb ook wel eens alles vol zitten.... maar het resultaat is erg leuk!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke fleurige kaart Karien. Gaaf om zo je eigen achtergrond te maken, staat ook nog steeds op mijn "dat wil ik nog doen lijstje" ;p
Lieve groetjes Miranda