Pagina's

donderdag 15 november 2018

Happy Birthday

Hallo Allemaal

Ik zou bijna zeggen eindelijk is het herfst lekker weer om te knutselen

Zijn jullie al begonnen met de kerstkaarten?
Ik zou het leuk vinden om zelfgemaakte kerstkaarten te ontvangen als je dat ook leuk lijkt dan kun je mij mailen op Karien43@ziggo.nl en dan wisselen we adressen uit en dan krijg je ook een kerstkaart van mij.


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik heb gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches Challenge

En dit is de sketch:

Nog een hele fijne avond,

Groetjes Karien  

12 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Karien..wat heb je die sketch prachtig uitgewerkt met dat leuke designpapier...

groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

Toffe verjaardagskaart Karien! Fijn dat je meedoet aan onze challenge!
Nancy DTCSC

KarinsArtScrap zei

mooi kaartje gaaf papier Karien

gr karin

GerJanne zei

Wat een leuk kaartje Karien! Deze sketch is zo herkenbaar. EN natuurlijk krijg je een kerstkaartje van me. Volgens mij hebben wij elkaars adres..

Hermien zei

Super leuk kaartje Karien. Ik ga je een mail sturen om adressen uit te wisselen!

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Leuke kaart, en mooie sketch. Staat ook nog op mijn lijst. Groet, Nelleke

Bernadet zei

Wat is dit een leuke kaart Karien.
Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk zoals je de sketch gebruikt hebt voor deze kaart Karien. Mooie kleuren heeft je dessin-papier.
Lieve groetjes Miranda

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Margreet zei

Wat een prachtig, strak kaartje!
Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Je@net zei

Bedankt voor je leuke kerstkaart, Karien.
Heb je mijn verjaardagskaart (of in elk geval één daarvan ;o) inmiddels ontvangen?