Pagina's

donderdag 7 november 2019

Kerst kaartje

Hallo Allemaal

Ik zie al heel veel kerstkaartjes voorbij komen,dit is mijn eerste van dit jaar en nu ik al die mooie kerstkaartjes zie zou ik het erg leuk vinden om zelfgemaakte kerstkaartjes te ontvangen als je dat ook leuk lijkt dan kun je mij mailen op Karien43@ziggo.nl en dan wisselen we adressen uit en dan krijg je ook een kerstkaart van mij.

Vandaag laat ik dus mijn eerste kerstkaart van dit jaar zien die ik heb gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches Challenge 

Dit is de sketch:
Ook wil ik met dit kaartje meedoen aan de challenge van Creative Sketchy Girls:Maak een kerstkaart

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en ik hoop op veel mailtjes zodat ik veel kerstkaartjes kan maken en ontvangen

Groetjes Karien  

10 opmerkingen:

Suzan zei

Wat een mooi kaartje Karien!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

prachtige start voor je kerstkaartjes!
fijn dat je de schets van cheerful Sketches gebruikt hebt en ook meedoet bij Creative Sketchy Girls!
Als je nog meer inspiratie zoekt voor kerstkaartjes, dan vind je die vast ook bij 52 Weeks to Christmas, elke donderdag...
Groetjes
Nancy DT CSC en CSG

Nelleke zei

Wat een schitterende kaart, het wasbeertje is al helemaal in Kerststemming .leuk, groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Hoi Karien,
dit is wel een superleuk kaartje! De wasbeer is al in de stemming zie ik. En ik denk dat ik je adres heb, dus er komt een kerstkaart naar je toe, hoor!

Joanne kramer zei

Wat een super leuke en mooie kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

Margreet zei

Wat een supergave kaart heb je gemaakt met de wasbeer. Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet DT

martina's kaartjes zei

ach, wat een lieverd ! mooi en leuk kaartje is het zo geworden
grtjs,martina

Creaine zei

Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls én bij Cheerful!!! Succes!
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Marjolein zei

Hoi Karien,

Nou wat een leuk idee! Ik mail je zometeen mijn adres. Dit is alvast een mooie kerstkaart, ik ben je meteen maar gaan volgen. Groetjes Marjolein

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke kaart karien.
Superleuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches hebt gebruikt!