Pagina's

donderdag 26 november 2020

Kerstgroetjes

 Hallo allemaal

De eerste verjaardagskaartjes komen al binnen,en nu heb ik mij voorgenomen om de kaartjes op mijn verjaardag open te maken maar als mij dat gaat lukken weet ik nog niet hihi

Wil jij mij ook een verjaardagskaart sturen (13 december) en kans maken op een klein prijsje dan mag je mij mailen voor mijn adres. Mijn mail adres is Karien43@ziggo.nl

Vandaag is het kerstkaarten dag bij WTC52 dus laat ik weer een kerstkaartje zien die ik met verschillende challenges laat mee doen,vind ik wel leuk om 1 kaart mee te laten doen met verschillende challenges het is soms een heel gepuzzel.

Callenges:

De Egel:Een egel op je kaart

Knutsels en kadootjes:Sterren op je kaart

Dutch Card Lovers:Sketch

Nog een fijne dag

Groetjes Karien

24 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt de challenges heel mooi gecombineerd Karien. Ik vind die sketch zo leuk en volgens mij heeft het egeltje het ook naar zijn zin :) Een leuke rustige kerstkaart.
Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda DT 52 WTC
ps. ik heb je een mailtje gestuurd voor je adres :)

Diny zei

Wat een mooie kaart Karien en je hebt de challenges heel leuk gecombineerd!
Groetjes Diny

Jantine zei

Wat een lief kaartje, Karien. Mooie uitwerking van de sketch.
En wat leuk dat er al verjaardagspost binnenkomt, dat is lekker op tijd. Succes met je zelfbeheersing :-)
Fijn dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trudy zei

Schattig kaartje! Ik heb deze 3 challenges ook gecombineerd!

Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

heel leuk kaartje Karien... leuke sketch om te maken.
Gezellig dat je er bij bent deze week met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

marijke zei

Een leuk kaartje en ik vind dit een leuke sketch! Ook nog even kijken tot hoefnagels ik nog heb! Je kaartje komt eraan maar ik wacht nog even tot de kerstzegels! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje.
Groetjes Anita

Trijntje zei

Leuke kaart
Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

wat een lieve leuke kaart Karien

gr karin

Rosina zei

Heel leuk kerstkaartje heb je met die sketch gemaakt Karien, met zo een schattig egeltje erop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Henriët zei

Wat een lief kaartje met dat egeltje. Leuk zoals je challenges gecombineerd hebt.
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Leuke sketch ook.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

leuke kaart met dit kerstegeltje!
Nancy 52WTC

Kaartjes door Elise zei

Wat een super kaartje heb je gemaakt!

Nelleke zei

Leuk om verschillende challenges met elkaar te combineren. En hij is nog leuk geworden ook, wat wil je nog meer . Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel uitdaging bij de Egel. Groetjes Nelleke

anja curvers zei

Wat een supergaaf kaartje zeg heel erg leuk met dat egeltje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Ellen zei

Wat een mooie uitwerking van de schets, mooi strak ook!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Marjan zei

Leuk gecombineerd heb je dat streeppapier met het schattige egeltje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

GerJanne zei

Hoi Karien,
het is een heel mooi, lief kaartje! Ook bedankt voor het kaartje dat ik voor mijn verjaardag kreeg met de eekhoorn. Het was een feestje om alle kaarten te bekijken!

Monique zei

Wat een mooi kaartje en een mooie combi van de challenges.
Daar heb ik altijd wat moeite mee.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Groetjes van Monique

Nicole Parmentier zei

Knap hoe je de challenges hebt weten te combineren. Ik vind hem superleuk geworden met dit lieve egeltje. Bedankt voor het meedoen met DCL.

Marjolein zei

Zo leuk hè? Al die enveloppen die liggen te wachten tot je verjaardag; ik hoop dat je overspoeld gaat worden door kaarten. Die van mij stuur ik ook gauw op. Deze kerstkaart is heel leuk! Groetjes Marjolein

Marja zei

Superleuke kaart!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.

Hermien zei

Een super leuke kerstkaart Karien, gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

groetjes Hermien