Pagina's

woensdag 9 juni 2021

50 jaar getrouwd

 Hallo Allemaal

Genieten jullie ook zo van het mooie weer

Binnenkort zijn mij ouders 50 jaar getrouwd en bij Marianne design vragen ze een kaart met 50 erop

Dus heb ik een kaart gemaakt voor hun gouden huwelijk ze hebben een boerderij dus de koeien moesten gewoon op hun kaartje komen vond ik

En ook de binnenkant heb ik versierd


Ik vind het zelf een erg mooie kaart geworden

Ik heb gebruikt:

De achtergrond is van eline's wedding (AK0083) een koe(col1426) heeft een mooie strik gekregen van het varken (col1426) ook heeft ze een bloemetje gekregen van de mol(col1488) ik heb ook een ballon opgeblazen (col148) en een tekst feest erin gezet (HT1606).De binnenkant tekst:geniet van de dag(KJ1701) en ik heb een lekkere cupcake gemaakt(col1481)

Geniet van deze dag!

Groetjes Karien




9 opmerkingen:

Anita zei

Schitterende kaart Karien, zeker met het hele verhaal erbij.
Natuurlijk mogen de koeien dan niet ontbreken.
Zullen ze blij mee zijn.
Gezellig dat je meedoet aan onze challenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Suzan zei

Prachtige kaart Karien! leuk verzonnen om de koeitjes erbij te doen!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Eri zei

Je hebt een prachtige kaart voor je ouders gemaakt met die koeien!
Groetjes, Eri

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Karien

Gr Karin

Henriët zei

Prachtige kaart voor je ouders!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

De Hobbyzolder zei

Oh wat een vrolijke kaart voor je ouders met de koeien!
Gezellig dat je meedoet met de "50" Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Irene zei

Gefeliciteerd met het 50-jarige huwelijk van je ouders Karien, een leukere én toepasselijker kaart had je niét kunnen maken, énig met die koeien!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

O, dan heb je een hele toepasselijke kaart gemaakt voor het aanstaande gouden bruidspaar Karien. Heel leuk met die twee koeien en de binnenkant ziet er ook feestelijk uit.
Lieve groetjes Miranda

Wybrich zei

Schitterende kaart heb je gemaakt!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog