Pagina's

zondag 29 januari 2017

panda beer

Hallo Allemaal
Ten eerste bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart
Vandaag lekker bezig geweest met de leuke pandabeer

Op mijn vorige kaart kwam een reactie wat heb je gebruikt op je kaart,ik heb mijn knutselspullen niet opgeruimd met alle nummers erbij dus dat kan ik niet vertellen,maar de spulletjes die ik heb gebruikt van Marianne design is:de pandabeer,feesthoedje,tekst stempel.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de volgende challenge:
Marianne Design Challenge:Maak een kinder verjaardagskaart
AnMaCreatief: Gebruik steentjes
Marianne Design Kreadiva's: Alles mag
Marianne Design Divas: Alles mag

Nog een fijne avond,

Groetjes Karien  

14 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

Karien mooi en lief

gr karin

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Karien...super schattig dat pandabeertje...

groetjes
Rosina

Evy G zei

Superleuk kaartje! Die panda blijft geweldig. En ik ruim ook mijn knutselspullen niet op met de nummertjes erbij, ik noteer gewoon het merk. Wie een beetje verder zoekt zal het dan wel vinden ;-)

Je@net zei

Wat een leuke en vrolijke kaart is dit geworden, Karien. Enig die pandabeer!

Anita zei

Super leuke kaart Karien.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

ps ik kan je vertellen dat het best handig is om je mallen te bewaren op de originele verpakking.
Mocht je ze ooit willen verkopen kun je makkelijker achter de orginele prijs komen.

Hermien zei

Prachtig een super lief kaartje Karien

Groetjes hermien

GerJanne zei

Hoi Karien, wat een enig kaartje is het geworden. Die diertjes doen het eigenlijk altijd goed!
GerJanne

Margreet zei

Wat een schattig kinderkaartje, Karien.
Dank je wel voor het meedoen met de AnMa Creatief challenge!
xxx Margreet

Judith zei

Ziet er super lief uit Karien...
Leuk dat je mee doet met onze kinder Challenge.
Groetjes van Judith DT
Marianne Design Challenge Blog

Marleen zei

Een hele leuke kinderkaart Karien.
Mooi gemaakt en lieve kleuren.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog

Wybrich zei

Je kaart is super mooi Karien!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Yvonne zei

Je hebt een hele lieve kinderkaart gemaakt.
Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog.

Ellie Bakker zei

Mooi feestkaartje in zachte kleurtjes.
Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

Boukje zei

Mooi beetje stoer kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.