Pagina's

zondag 10 december 2017

Prettige Kerstdagen

Hallo Allemaal

Het is al even geleden dat ik iets plaatste, Voor mij is dit een erg drukke tijd met allemaal verjaardagen en leuke dingen as woensdag ben ik zelf jarig, Dus ik ben niet veel op jullie blogs geweest maar dat komt straks wel weer.

Vandaag laat ik een kerst kaart zien met de leuke koe van Marianne Design

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge van
AnMaCreatief
Marianne Design Challenge
Marianne Design Krediva's

Nu vragen ze van Marianne Design Challenge de nummers die je allemaal hebt gebruikt dat weet ik allemaal niet hopelijk is het zo ook goed:muts:teckel/sjaal:sneeuwpop/koe/tekst

Nog een fijne avond

Groetjes Karien  

13 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaart, Karien.
En alvast een fijne verjaardag gewenst!

Nancy Soetaert zei

Leuke kaart, heel origineel met deze kerstkoe!
Fijne verjaardag!
Nancy

GerJanne zei

Superleuk zeg! Die koe als kerstkoe! EN alvast een heel fijne verjaardag gewenst!
GerJanne

martina's kaartjes zei

grappig kaartje is het zo geworden ! mooi
grtjs,martina
x

Irene zei

Een KERSTKOE, onwijs leuk Karien!!

xx Irene

Anita zei

Wat leuk gedaan Karien.
Alles valt te combineren
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog

Ellie Bakker zei

Grappige kerstkaart met kerstkoe.
Leuk dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

jolanda creatief bijtje zei

mooi kaartje
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
dt challenge blog md

Eri zei

Wow, wat een leuke kaart met de kerstkoe! Echt superleuk gedaan.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetjes, Eri

Yvonne zei

Heel leuk kerstkaartje.
Bedankt dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog.

Judith zei

Erg grappig zo zie je ze niet vaak.
Leuk dat je mee doet aan onze alles mag kerst challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Blankina zei

Wat leuk om je MD koetje een sjaal en muts te geven, fijn dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas challenge, alvast fijne kerstdagen,
lg Blankina PS Ik hoop dat je een leuke verjaardga hebt gehad..

Kim's CreaLife zei

Wat een super leuk kaartje laat je ons zien.. Het koetje heeft al zin in de kerst.. leuk hoe je hem een sjaaltje hebt gegeven!

Liefs Kim