Pagina's

donderdag 12 juli 2018

Gefeliciteerd 65 jaar

Hallo Allemaal

Dat is lang geleden dat ik iets plaatste, ik ben heerlijk van het weer aan het genieten en een tijdje geen zin gehad om te knutselen maar knutsels en kadootjes heeft een hele leuke uitdaging waar je ook nog letters moest opzoeken om een woord te vormen daar ben ik even voor gaan zitten,was erg leuk om te doen.
Ze willen ook een feestelijke kaart zien met als optie cijfers op je kaart.
Deze kaart heb ik voor mijn moeder gemaakt die 65 is geworden

Nog een fijne dag
Groetjes Karien  


8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel mooi Karien
Gr Karin

Rosina zei

prachtig kaartje heb je voor je moeder haar verjaardag gemaakt Karien...nog gefeliciteerd met haar verjaardag!!!!

groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kaart Karien!
Fijne avond
Nancy

Hermien zei

Prachtig feestelijk kaartje voor je 65 jarige moeder Karien, gezellig dat je meedoet bij K&K.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Karien,
wat leuk dat onze challenge je toch inspireerde om een kaart te gaan maken. En het is een heel mooie geworden, helemaal geschikt voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen. Je moeder zal er blij mee geweest zijn!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt Karien, leuke kleurtjes en het zwart geeft net wat pit eraan. Nog gefeliciteerd met je moeder.
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Wat ben ik blij dat we je hebben kunnen motiveren om een kaart te maken. Hij is echt prachtig geworden. Ik knutsel ook niet veel op dit moment. Het is gewoon te mooi weer!
Dank je wel voor je deelname bij onze feestelijke challenge.
Lieve groet, Monique

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje
groetjes ellen