Pagina's

donderdag 24 oktober 2019

Van harte

Hallo Allemaal

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik heb gemaakt voor de challenge van Marianne design
Maak een herfstkaart met een marianne design dier

Ik heb mij zelf verwend met die leuke wasbeer stans en daar heb ik dit leuke kaartje meegemaakt (en er volgen er meer)


Varken feestmuts:COL1402
Arreslee kadootje:COL1460
Wasbeer:COL1472
Vanharte:LR0625

Ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden

Groetjes Karien  

12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooi kaartje Karien
Gr Karin

Nancy Soetaert zei

Leuk kaartje met het schattige wasbeertje.
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leukerd met dat feestelijke wasbeertje Karien. Leuk met die feestmuts ;)
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Wat een schitterend kaartje met de wasbeer! Succes met de Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Henriët zei

Wat een schattig kaartje!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Judith zei

Toppie kaartje geworden.
Gezellig dat je mee doet aan onze "herfst met dieren" challenge...
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Aniet zei

Wat een leuke kaart Karien,
succes met de challenge
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaart is dit, Karien!

GerJanne zei

Hoi Karien, wat leuk dat je weer aan de knutsel bent. Ik was even het land uit zoals je gelezen hebt. Nu weer tijd om de blogs te bezoeken. Je kaart is erg leuk. Die wasbeer zit bij nog in de verpakking, maar vast niet zo lang meer...

Anita zei

Wat een leuke kaart Karien.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

jolanda creatief bijtje zei

leuk kaartje
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt md challengeblog

Wybrich zei

Super mooi kaartje!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog