Pagina's

woensdag 16 december 2020

Winnaar verjaardags weggever

 Hallo Allemaal

Vandaag maak ik bekend wie mijn prijsje heeft gewonnen.

Maar eerst wil ik iedereen bedanken die mij een verjaardagskaart heeft gestuurd,ik heb ze opgehangen maar het was te donker om een mooie foto te maken dus alle kaarten weer in handen gehad en een foto op de tafel gemaakt,zo leuk om al die verschillende kaarten/technieken te zien

En dan nu de winnaar:

MARJOLEIN

Morgen doe ik het prijsje op de post

Groetjes Karien


5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat gezellig al die verjaardagspost, Karien. Heb je een leuke dag gehad?
En gefeliciteerd met je prijsje, Marjolein!

Marjolein zei

Dat zijn hele mooie kaarten! En wat leuk! Super! Dank je wel alvast, ik kijk uit naar de post. Groetjes Marjolein

Eri zei

Wat leuk al die feestelijke kaarten bij elkaar! Tof dat Marjolein de prijs heeft gewonnen.
Groetjes, Eri

Ela zei

Wat fijn al die verjaardagspost! Nog van harte gefeliciteerd.

GerJanne zei

Hoi Karien,
deze had ik dus even gemist. Wat een gezellige stapel kaarten heb je gekregen. Leuk is dat he!