Pagina's

donderdag 26 augustus 2021

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

Hallo Allemaal


Ik stond bij de vorige challenges van 52 weeks to christmas in de top 3 en daardoor mag ik gastdesigner zijn
Ik had aangegeven dat ik dat wel leuk zou vinden als het maar niet te moeilijk zou zijn,De challenge is een swingkaart, in eerste instantie dacht ik dat gaat mij nooit lukken hihi
Maar ik heb mij er even in verdiept en het filmpje goed bekeken en blijkt een heel leuk modelletje te zijn.
Dit is mij kaartje geworden:


Een hele fijne donderdag

Groetjes Karien


 

16 opmerkingen:

Suzan zei

Superleuk kaartje heb je gemaakt Karien! Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kerstman erop en leuke kleurtjes het is je goed gelukt ik vind het ook lastig om dit soort kaartjes te maken
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

o
bij ons sloeg ook de schrik om het hart hoor, maar het is jou perfect gelukt om een hele mooie swingkart te maken als GDT.
Fijn dat je dit voor 52WTC wilde doen, dankjewel daarvoor.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Eri zei

Je hebt deze opdracht super volbracht, en een heel leuke swingkaart gemaakt met de kerstman!
Groetjes, Eri

!neke zei

Mooie strakke kaart !!!
Groeten Ineke

Trudy zei

Prachtige kerstkaart! Het ziet er wel erg ingewikkeld uit moet ik zeggen, ik hoop dat het mij gaat lukken!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Wat een toffe kaart Karien. En zo zie je maar, dat je meer kunt dan je dacht. Fijn dat je GDT wilde zijn bij 52WTC. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Wat een mooi plaatje en wat een mooie kleuren op je kaart.

Trijntje zei

Prima geslaagd. Het is een hele mooie kaart geworden. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha je ziet wel Karien, je kunt meer dan je denkt. Ik vind je swingkaart heel leuk geworden met die leuke kerstman. Lekker fris in rood-wit en zo mooi gestempeld die kerstwens.
Leuk dat je gast-designer wilde zijn bij 52 WTC, dank je wel.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke vrolijke kaart Karien
Gr Karin

Henriët zei

Super leuke kaart! Ik heb ook nog nooit een swingkaart gemaakt. Misschien ook maar eens proberen.
Groetjes van Henriët

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke swingkaart met de kerstman Karien.
Leuk de binnenkant met de kerst en nieuwjaarswens.
Groetjes Antje

Rosina zei

Heel mooi je Kerst swingkaartje voor de uitdaging Karien. leuk dat je gastdesigner wilde zijn...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Kaartenkraam zei

Hartstikke leuke kaart! Het contrast tussen de strepen en de cirkel met kerstman is heel mooi. De tekststempels die je hebt gebruikt zijn prachtig.

groetjes van Ank

Nancy Soetaert zei

je hebt een heel mooie kaart gemaakt als gastdesigner voor onze kerst-swingkaartchallenge! Dankjewel!
Groetjes
Nancy 52WTC