Pagina's

woensdag 18 augustus 2021

Van harte gefeliciteerd

 Hoi Allemaal

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt die ik mee laat doen aan verschillende challenges 

Toen ik met mijn camera op jacht was naar vlinders hihi, (zie mijn vorige kaart) kwam ik deze mooie zonnebloem tegen,ik had gedacht dat ik geen zonnebloemen meer zou krijgen want het zijn hele kleine plantjes maar deze bloeit nu toch en daar ben ik wel blij mee want ik vind het supermooie bloemen

De Egel:gebruik een echte foto

Carlin's kaartenparadijs:Alles mag

Creative sketchy girls: Deze sketch:

     

Kaarten inspiratie challenges:Kleuren pallet

9 opmerkingen:

Renate zei

Super mooie kaart, Karien. Kleurenpalet komt heel mooi uit.
Dank je wel voor je deelname aan KIC
Groetjes Renate DT

Trudy zei

Wat een mooie kaart met het kleurenpallet en de sketch!
Groetjes Trudy

carla zei

Je kaart ziet er mooi en zomers uit.
Prachtig gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Leuke kaart . Groeten Trijntje

Bianca van Tilburg. zei

Prachtige kaart en gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
XX Bianca
DT Kaartjes Inspiratie Challenges Blog.

Nicolette zei

een mooie kaart, je hebt het kleurenpalet mooi gebruikt.
Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

En nog zo'n mooie foto op je kaart. Je zou fotograaf moeten worden Karien. Dank je wel voor je tweede deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

jolanda creatief bijtje zei

leuke kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt KIC

Nelleke zei

Een prachtige kaart door zijn eenvoud en hoe mooi zijn de kleuren bij elkaar gezocht. Dank je wel voor nogmaals jou bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke