Pagina's

vrijdag 20 november 2020

Gefeliciteerd

 Hallo Allemaal

Ik heb al een paar emails ontvangen ivm mijn verjaardagsweggever superleuk.

Vandaag laat ik een verjaardagskaartje zien, ik combineerde twee challenges 

 

Challenge:

Knutsels en kadootjes:Bingo verjaardag,paars,ballonnen 

Cheerful sketches challenge: sketch


Verjaardags weggever:

13 december ben ik jarig en nu lijkt het mij erg leuk om zelfgemaakte verjaardagskaartjes te ontvangen, onder de mensen die mij een verjaardagskaartje sturen verloot ik een klein prijsje

Als je mijn adres nog niet hebt stuur mij een mailtje Karien43@ziggo.nl

Op 16 december maak ik de winnaar bekend

Groetjes Karien    

 


11 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een lief kaartje met dat katje. Goed idee om deze 2 challenges te combineren.
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

een lief kaartje Karien
Gr Karin

Eri zei

Een leuke kaart, tof dat je twee challenges kon combineren.
Groetjes, Eri

!neke zei

Mooie uitwerking van de schets!
Groeten Ineke

Hermien zei

Wat een schattig kaartje Karien. Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien

Diny zei

Wat een leuk kaartje Karien....niet te druk daar hou ik van!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een schattig kaartje, Karien.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet DT

GerJanne zei

Het is ene heel mooi kaartje en de sketch is goed herkenbaar. En dank je wel nog voor het meedoen bij ons van K&K.

Trudy zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Bernadet zei

Wat een tof kaartje Karien.
Heel leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

Giny zei

Wat een schattige kaart met dat poesje.

Lieve groet Giny