Pagina's

donderdag 19 november 2020

Kerstgroetjes en verjaardags weggever

Hallo allemaal

Vandaag is het donderdag kerstkaarten dag dus vandaag laat ik een kerstkaartje zien

challenge:52WTC

Verjaardags weggever:

13 december ben ik jarig en nu lijkt het mij erg leuk om zelfgemaakte verjaardagskaartjes te ontvangen, onder de mensen die mij een verjaardagskaartje sturen verloot ik een klein prijsje

Als je mijn adres nog niet hebt stuur mij een mailtje Karien43@ziggo.nl

Op 16 december maak ik de winnaar bekend

 

Met dit kaartje ben ik een topper geworden bij mijn hobbyhonk Challenge


 


Nog een fijne dag

Groetjes Karien    

 

 


17 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooi kerstkaartje Karien en gefeliciteerd met je toppertje

gr karin

Irene zei

Leuk die rode rand om het dp en de gezellige gnomes! Proficiat met je gave toppertje!
XxIrene

Enny zei

Wat een mooie en leuke kaart met die kaboutertjes ! Proficiat met je toppertje! Groetjes, Enny

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaart met de gnomes. Proficiat met je toppertje!

Jantine zei

Mooie kaart Karien! En leuk dat je in de top staat bij MHH!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

wat een super leuk kaartje Karien.
gefeliciteerd met je toppertje....ook al zo'n leuke!
Ben net volger van je geworden en heb je een berichtje gestuurd.
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat een mooie kaart met de kaboutertjes. Leuk de rode rand achter het dp.
Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
Ik heb je gemaild voor je adres!
Groetjes van Henriët

!neke zei

Helemaal leuk deze kaart!
Groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met die leuke gnomes erop Karien. Omdat je de rest rustig hebt gehouden krijgen de gnomes alle aandacht.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Rosina zei

wat een leuk kerstkaartje is dit Karien, ook van die schattige gnoompjes erop..
en wat een sierlijke tekst...TOP!! gefeliciteerd nog met je toppertje...geniet ervan!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC


Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Eri zei

Wat een toffe kaart met de gnomes in het zwart/wit, het streepje rood maakt het extra leuk!
Gefeliciteerd met je verdiende topper!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kaartje met die leuke gnomes, heel leuk gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas! Gefeliciteerd met je winnende kaartje, leuk!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

GerJanne zei

Ha Karien,
natuurlijk krijg je een kaart! Volgens mij heb ik je adres al. Ik kijk het even na en anders meld ik me weer. Je kaart is heel leuk!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart Karien, zo gaaf de gnomes, ze blijven lachwekkend...Gefeliciteerd met je top plekje..Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is je kaartje zo geworden ! mooi
grtjs,martina

Kaartjes door Elise zei

Gefeliciteerd met je winnende kaartje! & wat heb je nu een leuke kaart gemaakt zeg met die gnomes!!