Pagina's

donderdag 1 juli 2021

Relax and enjoy the day

 Hallo Allemaal

Ik was bij de vorige challenge van Knutsels en kadootjes de winnaar en ik mocht toen een kadootje uitkiezen dit heb ik gekozen en natuurlijk heb ik het direct op mijn kaart gebruikt.

Deze kaart heb ik gemaakt

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van 4-season swap challenge:Watercolours

Ik vind het een lekker zomers kaartje geworden,hopelijk krijgen we vandaag de zon te zien want het regent nu hier.

Nog een fijne dag

Groetjes Karien



7 opmerkingen:

Trijntje zei

Leuke kaarten heb je gemaakt Karien. Groeten Trijntje

Eri zei

Leuke kaart heb je gemaakt met je prijsje!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wat een leuke vrolijke kaart en super leuk dat je wat hebt gewonnen!
Groetjes Trudy

KarinsArtScrap zei

een leuke vrolijke kaart Karien
Gr Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje met je leuke prijs
groetjes ellen

Nelly zei

Super mooie kaart voor de watercolour challenge bij 4 seasons challenge blog.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

Colien zei

Heel mooi, zomers kaartje!
Bedankt voor het meedoen aan onze watercolour-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien