Pagina's

vrijdag 16 juli 2021

Zon zee zand

 Hallo Allemaal

Aan dit kaartje heb ik met veel plezier gewerkt,het geeft mij een echt vakantie gevoel zon zee en zand,het wolkje heb ik uit een wattenschijfje gehaald,nooit eerder gedaan maar geeft een leuk effect,ik heb een wolkje toegevoegd want het hoeft vaan mij geen 30 graden te zijn een beetje bewolkt vind ik wel lekker.Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challeges

Kaartjes inspiratie challenge blog:Maritiem

2 sisters on the blog:Vakantie

Carlin's kaartenparadijs:alles mag

Groetjes Karien


7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een gezellig strand tafereeltje op je kaart
groetjes ellen

Henriët zei

Een heel leuk zomers kaartje! Dit zou in het echt een plekje zijn waar ik de hele dag kan zitten genieten.
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit, Karien!

karin zei

Leuk zomers kaartje Karien. Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

Renate zei

Super leuk Karien.
Dank je wel voor je deelname aan KIC
Groetjes Renate DT

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke kaart Karien
Gr Karin

Caroline zei

Het strand geeft altijd natuurlijk een heerlijk vakantiegevoel. Je hebt een leuk kaartje gemaakt, leuk met het wattenschijfje. Dank je wel voor je deelname.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog