Pagina's

donderdag 28 november 2019

Dikke kerst knuffel

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik weer een kerstkaartje zien het gaat lekker met mijn voorraadje kerstkaartjes

En omdat ik mijn kaartjes niet allemaal zelf wil houden hihi zou ik het erg leuk vinden elkaar kerstkaartjes te sturen,lijkt jou dat ook leuk dan kun je mij mailen op Karien43@ziggo.nl en dan wisselen we onze adressen uit.


Deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches Challenge


Ook plaats ik dit kaartje bij 52 weeks to christmas

Groetjes Karien   

14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie strakke kerstkaart met dat lieve plaatje in de hoofdrol Karien. Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een superleuk kaartje met die schattige pinguïns ik hoor ze zingen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Ik vind je pinguïns So cute!!
Echte blikvanger.
Groetjes, Anita

Eri zei

Oh, wat een schattig kaartje met die zingende puinguïns! Mooie kleuren!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Hele leuke uitwerking van de sketch, Karien en gezellig kaartje met de pinguïns. Ze zijn zo schattig!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een mooi kaartje en deze sketch is mooi! een leuk plaatje ook! fijn dat je meedoet met 52WTC.

Suzan zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt! Top!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Je@net zei

Super leuk kerstkaart, Karien.
En je staat op mijn kerstlijst!

Henriët zei

Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Hoi Karien,
hij is erg leuk! Mooi met het inkt en de enige stempel! Superleuk hoe je de sketch hebt uitgewerkt!

martina's kaartjes zei

wat leuk heb je dat gemaakt ! geslaagd kaartje
fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

!neke zei

Mooie uitwerking van de schets!
Groeten Ineke
DT 52WTC

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje Karien...zo een vrolijk plaatje met die zingende pinguins...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart Karien. leuk afdrukje met de pinguïns. leuke schets. Groeten trijntje