Pagina's

zondag 24 november 2019

Hele mooie kerstdagen

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik een kaart zien die ik heb gemaakt met de sketch van Marianne design


Gebruikte materialen
CR1483(sterretjes)
Col1438(kerstmuts)
Col1426(koe)
Eco151(hele mooie kerstdagen)

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart

Ook wil ik jullie herinneren aan mij oproepje: ik zou het erg leuk vinden om zelfgemaakte kerstkaartjes te ontvangen als je dat ook leuk lijkt dan kun je mij mailen op Karien43@ziggo.nl en dan wisselen we adressen uit en dan krijg je ook een kerstkaart van mij.

Groetjes Karien    

12 opmerkingen:

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt met de sketch Karien!
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog

Je@net zei

Wat een super leuke kaart is dit, Karien!

Henriët zei

Wat een super leuke kaart! De koe is helemaal in kerststemming.
Ik ben volger van jouw blog geworden. Vind dat je leuke kaarten maakt.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Irene zei

Een hele leuke en originele kerstkoe!
XxIrene

KarinsArtScrap zei

super leukkkkkkkkkk Karien
Gr Karin

Judith zei

Grappig met de kerstkoe!
Gezellig dat je mee doet met onze challenge "de sketch"...
Groetjes van Judith
DT-MD Challenge blog

Ilonka zei

wat een schitterend kaartje
Groetjes Ilonka

Eri zei

Wat is je kaart leuk geworden Karien. Toffe kleurencombinatie.
Groetjes, Eri

Hermien zei

Wat een leuk kerstkaartje.

Groetjes Hermien

Anita zei

Wat een leuke kaart Karien. Super dat je de koe eens tot kerstkoe hebt gebombardeerd. Grappig.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Aniet zei

Wat een leuke kerstkaart heb je met de sketch gemaakt Karien,
veel succes met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challengeblog

Gerlinde zei

Wat ontzettend tof met de koe met kerstmuts, hihi!
Heel erg leuk bedacht!
Leuk dat je meedoet met de challenge!
Groetjes Gerlinde
DT MD Challenge blog