Pagina's

donderdag 21 november 2019

Prettige kerstdagen

Hallo Allemaal
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Ook wil ik jullie herinneren aan mij oproepje: ik zou het erg leuk vinden om zelfgemaakte kerstkaartjes te ontvangen als je dat ook leuk lijkt dan kun je mij mailen op Karien43@ziggo.nl en dan wisselen we adressen uit en dan krijg je ook een kerstkaart van mij.

Vandaag laat ik een kerstkaartje zien met weer die leuke wasbeer
52 weeks to Christmas

Nog een fijne dag,

Groetjes Karien   

13 opmerkingen:

Irene zei

Leuk dat mutsje iit het dp!
Karien ik heb dit jaar heel bewust het moeilijke besluit genomen juist wat minder kaarten te malen/versturen dus doe niét mee aan je oproepje. Hoop dat je evengoed verwend gaat worden met post uit blogland.
XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig kaartje met die leuke wasbeer hij is helemaal klaar voor de kou
groetjes

Anita van Deur zei

Schattig Karien je wasbeertje met mooie muts en das uit het DSP papier.
Groetjes Anita

marian zei

Wat een schattige kaart met de wasbeer, hij is leuk hè.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat wasbeertje heeft een mooie muts op en zit te stralen op je leuke kerstkaart Karien. Van zo'n leuke kaart wordt je vanzelf blij.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig winters kaartje met die lieve wasbeer! Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Eri zei

Je hebt een heel leuke kaart gemaakt met dit schattige wasbeertje Karien, leuk dat je hem hebt aangekleed met een warme muts en sjaal.
Groetjes, Eri

!neke zei

Helemaal leuk in deze tinten !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Marjolein zei

Leuke kaart! Het designpapier past ook goed bij de wasbeer. Groeten Marjolein

GerJanne zei

Hoi Karien,
je kaartje is erg leuk. De wasbeer is ook zo'n leuk dier, althans als stans..En leuk hoe je de das en muts hebt gedaan in dat DP.

martina's kaartjes zei

ach, wat een lieverd ! mooi en lief kaartje
grtjs,martina DT 52 WTC

Jantine zei

Hele leuke kaart, Karien, lief dat wasbeertje met zijn warme muts en sjaal.
Groetjes,
Jantine

Trijntje zei

Wat een schattige kaart he je gemaakt Karien. Heel mooi dit wasbeertje. Je hebt erg mooi papier gebruikt. Groeten Trijntje