Pagina's

vrijdag 17 september 2021

Fijne feestdagen

 Hallo Allemaal

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en ik heb een paar adressen gekregen om kerstkaarten aan elkaar uit te wisselen,dus ik mag verder met kerstkaarten maken hihi

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik zelf heel mooi vind geworden

Ik heb dit kaartje gemaakt voor De Egel en de sketch van Miranda gebruikt,leuk bedacht Miranda

Bij Mijn Hobby Challenge ben ik een van de winnaars geworden,superleuk!!

Groetjes Karien

6 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je volgens de schets gemaakt. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat een mooie uitwerking van de sketch van Miranda! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

Eri zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze sketch Karien. Het papier past heel mooi bij het plaatje.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is zeker een mooie kerstkaart die je met mijn sketch gemaakt hebt Karien. Mooi zoals je de cirkels gecombineerd hebt met dat prachtige rendier als middelpunt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Nelleke zei

Nou je mag echt wel tevreden op jou kaart zijn. Het is ene leuke sketch en uitwerking daarvan. Dank je wel voor nogmaals het meedoen van onze sketchuitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

Marja zei

Mooie kaart heb je met de sketch van Miranda gemaakt!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.