Pagina's

donderdag 16 september 2021

Vrolijk kerstfeest

 Hallo Allemaal

Vandaag laat ik een kerstkaartje zien die ik heb gemaakt voor 52WTC

Bij De Egel hebben ze verschillende Sketches gemaakt, ik heb de sketch van Marja gekozen

Ik ben lekker bezig met de kerstkaarten mijn voorraad stijgt mooi hihi

Bij deze doe ik een oproepje wie vind het leuk om adressen uit te wisselen zodat we elkaar een kerstkaart kunnen sturen.Ik heb van een aantal van jullie al een adres dus die krijgen al een kerstkaart.

Als je het leuk lijkt stuur mij dan een mailtje Karien43@ziggo.nl 

Groetjes Karien

17 opmerkingen:

Eri zei

Leuke kaart met het rendier in de spotlight op deze sketch! Ik heb jouw adres, maar weet niet of je die van mij hebt.
Groetjes, Eri

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige vrolijke kerstkaart Karien.

Mooie warme kleuren heb je gebruikt

Groetnis fan Ina

Nancy Soetaert zei

Toffe kerstkaart met dat leuke rendier.
Groetjes
Nancy 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een schatje Karien.
Leuke sketch en ik word helemaal blij van het vrolijke rendiertje en de lieve kleurtjes.
Groetjes Antje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een vrolijke kerstkaart heb je gemaakt...Gezellig als je adressen uitwisselt, zo kun je mensen weer heel blij maken met kerst met een prachtig zelf gemaakt kaartje. Bedankt dat je deze week weer mee doet bij 52WTC. Groetjes ingrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart heb je met de sketch van Marja gemaakt Karien. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Jij staat al op mijn kerstlijstje šŸ˜‰.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel en dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Prachtige kaart in leuke kleuren.
Fijne avond.

marian zei

Een super leuke kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

wat een leuke vrolijke kerstkaart..
Ik heb jouw adres dus kaartje komt tegen die tijd richting jou.
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Henriƫt zei

Super leuke kaart met dit lieve rendiertje. Van mij ook een rendierkaart vandaag maar met het andere rendier van MD.
Ik stuur je een mail voor je adres.
Groetjes van Henriƫt

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige rendiertje wat heb je hem leuk in de sketch verwerkt
groetjes ellen

Creaellenknutselsite zei

ben ik nog even stuur je even nog een mailtje met mijn adres
groetjes ellen

karin zei

Mooi kaartje met het rendier erop.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Leuke kaart heb je van de sketch gemaakt, Karien!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Het is een heel leuk kaartje! En mooi hoe je de sketch hebt gebruikt. Duidelijk herkenbaar.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

!neke zei

Gave uitwerking van de schets !!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Nelleke zei

Jouw kaart is leuk, je verwacht eigenlijk niet dat de eland een roze mutsje krijgt, maar dat is juist zo leuk. Dank je wel voor het meedoen van onze sketchuitdaging van de Egel. Groet, Nelleke